poniedziałek, 29 grudnia 2014

Jeszcze trochę Świąt....

W tym roku nie zarzuciłam was masą moich tradycyjnych bądź eksperymentalnych przepisów na dania bożonarodzeniowe, gdyż na chwilę, na grudzień cały, uwagę mą od bloga odciągnięto. Ale za to uraczę was kilkoma zdjęciami ze Świąt Bożego Narodzenia. Niestety zdjęć prezentów nie udało mi się zrobić :( Dwie noce pakowania i tylko 5 minut na rozpakowanie :) Całuję wszystkich gorąco i oby następne Święta były tak samo udane :) 


Wigilijne nakrycie stołu. Wytrzymało trzy minuty, ale i tak było warto :)


Mój domek z piernika. Ten zostawiłam sobie. Jedyny, który ma łazienkę na mrozie, drewutnię za domem i strzępki płotu :)

Czerwona kratka zawładnęła moim sercem w ten świąteczny czas. Niestety udało mi się znaleźć tylko jedną rolkę. W przyszłym roku rozpoczynam poszukiwania już w październiku.

Łańcuch z piernikowych serduszek stał się ozdobą kuchennego okna.

Nie mogło w te Święta zabraknąć ciastka. Tu w wersji mini, jako dekoracja okna. Swoją drogą jestem niepocieszona, że w te Święta nikt nie puścił "Pada Shrek".

Bombka z naszej pierwszej choinki z pierwszych Świąt w naszym pierwszym mieszkaniu.

Ostatni kawałek sernika w tym roku :) Dziękujemy Moniko :)

W tym roku poduszkowo :)

Na dworze było tak zimno, że z przyjemnością zasiadaliśmy przy kominku. W drugi dzień nawet spadło trochę śniegu.

Młode sosenki były w tym roku jednym z głównych elementów dekoracji.

No i jest Mikołaj. W tym roku bardzo szczodry i wielce domyślny. Dziękujemy wszystkim Świętym Mikołajom :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz