niedziela, 12 czerwca 2016

Wegańskie lody truskawkowe

Jeżeli tak, jak ja z jakichkolwiek powodów nie możecie, nie lubicie, albo po prostu nie chcecie jeść, pić, spożywać mleka, ale nie wyobrażacie sobie życia bez truskawkowych lodów w sezonie, mam dla was rozwiązanie. Bajecznie proste - jakoś ostatnio blisko mi do szybkiej i prostej kuchni. Wystarczy wymieszać dwa składniki i użyć zamrażarki lub maszynki do lodów. Ja wybrałam wersję patykową. Spróbujcie - są pyszne. Z podanych porcji wyszło 6 lodów na patyku w foremkach z Ikei.

Składniki:

150 ml mleka kokosowego
200 g truskawek - bardziej niż mniej dojrzałych

Przepis:

- Truskawki dzielimy na dwie równe części. Pierwszą miksujemy z mlekiem kokosowym, drugą kroimy na małe kawałki i dodajemy do masy. Wypełniamy foremki i odkładamy je do zamrażarki na kilka godzin. 

Smacznego :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz