piątek, 22 maja 2015

Grillowane ziemniaki z dymką i masłem

W końcu zaświeciło słońce. A któż by śmiał siedzieć w domu i gotować w kuchni, kiedy za oknem zielono, uroczo i ciepło. Zabrałam więc wszystko na zewnątrz i przygotowałam dla moim ziemniakołasuchów pyszne grillowane pyry z młodziutką cebulką (jeszcze chyba szczypiorkiem), zerwaną z naszego ogródka oraz masłem i grubą solą. Pysznie, prosto i szybko. 




Składniki:

1 kg ziemniaków 
100 g masła
sól
cebulka dymka w ilości słusznej


Przepis:

- Ziemniaki dokładnie myjemy, aby nie został na nich ani jeden ślad ziemi, w której raczyły się urodzić. Kroimy na kilkucentymetrowe kawałki. Układamy po kilka sztuk na folii aluminiowej. Na wierzch kładziemy po pęczku cebulki i łyżeczce masła. Całość doprawiamy grubą solą. Paczuszki szczelnie zawijamy dwuwarstwowo (jedna warstwa to zbyt mało - ziemniaki się spalą). Pieczemy około 20 minut. Podajemy ze świeżym masłem. 

Smacznego :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz